Той, хто працює і для себе
і для інших, отримує радість, помножену багаторазово.
І.Гете
Доброго дня усім, хто завітав на мою сторінку у блогопросторі. Я – Лазарець
Олександр Юрійович, класний
керівник, вчитель математики та інформатики.
Народився в с. Городище,
Березнівського р-ну, Рівненської обл. 16 лютого 1991 року. Спочатку навчався в
Городищенській ЗОШ, але після 7-го класу, у 2003 році – пішов навчатися у
Березнівський економіко – гуманітарний ліцей, тому що уже надумав пов’язати
своє життя з точними науками.
Після закінчення ліцею, у
2007 я поступив у Рівненський державний гуманітарний університет, де отримав
диплом магістра. І так вийшло, що зразу після закінчення університету у 2012
році, я пішов працювати у свій рідний ліцей.
Одразу дирекція
школи довірила мені класне керівництво, на той час 6-А класу. Наразі мої учні навчаються у 9-А класі.
Ось коротенька відеопрезентація навчального закладу, в якому я працюю:
Свій вільний час я також стараюся проводити продуктивно. У мене є дуже багато цікавих хоббі, основні з яких - історичне фехтування та реконструкція, гра на гітарі та малювання. Більш детальніше можна дізнатися ТУТ...)
АНКЕТА
учасника ІІ (обласного) туру всеукраїнського конкурсу
«Учитель року – 2016»
1. Лазарець Олександр Юрійович
2. 16.02.1991 р.н., с. Городище
3. 34607, Рівненська область, Березнівський район, с. Городище, вул.. Горького, 26, +380978517904, MatematukO@ukr.net, MatematukO@mail.ru, rushark123@gmail.com
4. МЮ 135112, Березнівським РВ УМВС, 04.06.2007 р.
5. –
6. Рівненський державний гуманітарний університет, 2012 р., викладач математики, вчитель інформатики
7. Березнівський НВК «ЕГЛ-ЗОШ І-ІІ ст.», вул. Андріївська, 35, (03653) 5-49-54, licei@ukr.net
8. 3 роки
9. спеціаліст
10. –
11. –
12. 9-А клас (поглиблене вивчення математики)
Застосування інформаційно-комунікативних технологій інтерактивні технології, інтернет-ресурси, мультимедійні засоби, ситуативні комунікативні вправи та рольові ігри за допомогою презентацій PowerPoint, тестування. Також активно залучаю учнів до роботи в парах, групах, командах.
Готую та залучаю учнів до участі в позакласній діяльності, різноманітних конкурсах, таких як «Кенгуру», «Бобер», шкільних, районних та обласних олімпіадах.
13. «Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом…»
14. Працю вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити. Ткач уже через годину бачить плоди своїх турбот, сталевар через кілька годин радіє з вогненного потоку металу — це вершина його мрії; орач, сіяч, хлібороб через кілька місяців милується колосками й жменею зерна, вирощеного на полі… А вчителеві треба працювати роки й роки, щоб побачити предмет свого творіння; буває, що минають десятиріччя, і ледве-ледве починає позначатися те, що він замислив. Нікого так часто не відвідує почуття незадоволення, як педагога; ні в якому ділі помилки й невдачі не призведуть до таких тяжких наслідків, як в учительському. Педагог зобов’язаний перед суспільством, перед учнями та їх батьками працювати тільки добре, він інколи не має часу подумати про себе, бо змушений думати про інших, і це для нього не самопожертва, не покірливе підкорення долі, а справжнє щастя особистого життя.
Вважаю, що професія вчителя — найнеобхідніша в сучасному світі, адже у наших руках знаходиться найбільша цінність світу — Людина, тому справжній педагог повинен працювати на майбутнє, випереджати час. Його має хвилювати не лише окрема індивідуальність, а світ людей. Завдяки цьому педагогічна професія стає творчою місією. Місія учителя — це не лише його власні інтереси, мотиви, плани. Він є посередником між дітьми та системою ідей, традиціями, культурою свого народу й людства. Його обов’язок —виховувати гідних людей, здатних примножувати здобутки людської цивілізації. І тут без математичної освіти сучасній людині ніяк не обійтися, бо математика застосовується в багатьох сферах нашого життя, починаючи від побутових завдань і закінчуючи всілякими справами. Елементи математики — невід`ємна частина загальної системи орієнтації у навколишньому середовищі. Кожній людині упродовж життя доводиться постійно виконувати елементарні обчислення, підрахунки, читати графіки, працювати з відсотками, осмислювати статистичні дані.
Моє кредо – “ Віддай людині крихітку себе. За це душа поповнюється світлом…” . І це дійсно так, тому що коли бачу вогники тепла та людяності в очах моїх учнів, їхні успіхи у навчанні – душа не може не радіти
15. http://lazareths.blogspot.com
16. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням
Інформаційна картка
учасника
обласного туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»
2. Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом: Рівненський державний гуманітарний університет, 2012 р., викладач математики, вчитель інформатики
3. Педагогічний стаж роботи 3 роки
4. Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту) Березнівський НВК «ЕГЛ –ЗОШ І-ІІ ст..» вул. Андріївська, 35, (03653) 5-49-54, licei@ukr.net
5. Посада Вчитель математики та інформатики
6. Кваліфікаційна категорія Спеціаліст
7. Звання -
8. Класи, в яких викладаєте 9 (поглиблене вивчення математики)
9. Посилання на власний Інтернет-ресурс http://lazareths.blogspot.com/
10. Педагогічне кредо “ Віддай людині крихітку себе. За це душа поповнюється світлом…”
11. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте (обсяг – до однієї сторінки) Інформатизація освіти - один з основних напрямів процесу інформатизації, продиктований потребами сучасного суспільства, у якому головним рушієм прогресу є індивідуальний розвиток особистості. Вона має забезпечити впровадження в практику програмно-педагогічних розробок, спрямованих на інтенсифікацію навчального процесу, вдосконалення форм і методів організації навчання. Основною метою всіх інновацій в освітній галузі є сприяння переходу від механічного засвоєння учнями знань до формування вмінь і навичок самостійно здобувати знання. Успішність розв’язання цього завдання значною мірою залежить від мети використання комп’ютера в навчальному процесі, якості й можливостей програмного забезпечення та від того, яке місце посяде комп’ютер в системі дидактичних засобів. Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій – це не данина моді, а необхідність сьогодення. Ні для кого вже не є новиною необхідність широкого застосування електронних засобів навчання під час вивчення будь-якого предмету. Сучасні комп’ютерні програми дають можливість продемонструвати яскраву наочність, запропонувати різні цікаві динамічні види роботи, виявити рівень знань та умінь учнів. Розвиток сучасного суспільства, його глобальна інформатизація і трансформація, зміна форм господарювання, впровадження сучасних інтенсивних методів виробництва потребують розробки принципово нових і адекватних часу підходів до підготовки майбутнього фахівця, починаючи ще з шкільного віку. Такі підходи тісно пов’язані з інформаційно- комунікаційними технологіями. Одним із предметів, де найбільш виправдано використання комп’ютера - математика. Використання інформаційних та комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному-виховному процесі є актуальною проблемою вчителів математики, тому педагог повинен уміти підготувати і провести урок з використанням ІКТ. Я вважаю, що допомогти вчителю у вирішенні цього непростого завдання може бути поєднання традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій, у тому числі і комп'ютерних. Адже використання комп'ютера на уроці дозволяє зробити процес навчання мобільним, строго диференційованим та індивідуальним. Отже, метою моєї роботи є систематизація та класифікація засобів використання ІКТ у процесі навчання математики та демонстрація на прикладах елементів впровадження комп’ютерних технологій в практичній діяльності. На своїх уроках постійно використовую інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивні технології, інтернет-ресурси, мультимедійні засоби, ситуативні комунікативні вправи та рольові ігри за допомогою презентацій Power Point, тестування. Також активно залучаю учнів до роботи в парах, групах, командах. Готую та залучаю учнів до участі в позакласній діяльності, різноманітних конкурсах, таких як «Кенгуру», «Бобер», шкільних, районних та обласних олімпіадах.
12. Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість» (у формі есе обсягом до однієї сторінки) Працю вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити. Ткач уже через годину бачить плоди своїх турбот, сталевар через кілька годин радіє з вогненного потоку металу — це вершина його мрії; орач, сіяч, хлібороб через кілька місяців милується колосками й жменею зерна, вирощеного на полі… А вчителеві треба працювати роки й роки, щоб побачити предмет свого творіння; буває, що минають десятиріччя, і ледве-ледве починає позначатися те, що він замислив. Нікого так часто не відвідує почуття незадоволення, як педагога; ні в якому ділі помилки й невдачі не призведуть до таких тяжких наслідків, як в учительському. Педагог зобов’язаний перед суспільством, перед учнями та їх батьками працювати тільки добре, він інколи не має часу подумати про себе, бо змушений думати про інших, і це для нього не самопожертва, не покірливе підкорення долі, а справжнє щастя особистого життя. Вважаю, що професія вчителя — найнеобхідніша в сучасному світі, адже у наших руках знаходиться найбільша цінність світу — Людина, тому справжній педагог повинен працювати на майбутнє, випереджати час. Його має хвилювати не лише окрема індивідуальність, а світ людей. Завдяки цьому педагогічна професія стає творчою місією. Місія учителя — це не лише його власні інтереси, мотиви, плани. Він є посередником між дітьми та системою ідей, традиціями, культурою свого народу й людства. Його обов’язок — виховувати гідних людей, здатних примножувати здобутки людської цивілізації. І тут без математичної освіти сучасній людині ніяк не обійтися, бо математика застосовується в багатьох сферах нашого життя, починаючи від побутових завдань і закінчуючи всілякими справами. Елементи математики — невід`ємна частина загальної системи орієнтації у навколишньому середовищі. Кожній людині упродовж життя доводиться постійно виконувати елементарні обчислення, підрахунки, читати графіки, працювати з відсотками, осмислювати статистичні дані. Моє кредо – “ Віддай людині крихітку себе. За це душа поповнюється світлом…” . І це дійсно так, тому що коли бачу вогники тепла та людяності в очах моїх учнів, їхні успіхи у навчанні – душа не може не радіти
Немає коментарів:
Дописати коментар